ارزیابی مثبت آثار جشنواره از نظر تکنیکی و معماری

68
0

داور هفتمین جشنواره سرو سیمین گفت: آثاری که در جشنواره به نمایش درآمد از چند جهت قابل توجه هستند؛ از نظر تکنیکی و معماری می‌توانیم آنها را آثار خوبی ارزیابی کنیم.

به گزارش ستاد خبری‌هفتمین جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین 7)، مهدی کشاورز افشار؛ عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیأت داوران جشنواره بیان کرد: امسال در نمایشگاه آثار متنوعی وجود داشت و از حوزه‌های مختلف صنایع دستی آثاری عرضه شده بود.

وی افزود: ویژگی امسال جشنواره نسبت به سال گذشته این است که آثاری از کشورهای دیگر هم در جشنواره شرکت کرده‌اند و داورانی نیز از کشورهای سنگاپور، هند و فلسطین به این جشنواره آمده‌اند که باعث شده جشنواره بُعد بین‌المللی پیدا کند.

کشاورز افشار گفت: آثاری که در جشنواره به نمایش درآمد از چند جهت قابل توجه هستند؛ از نظر تکنیکی و معماری می‌توانیم آنها را آثار خوبی ارزیابی کنیم. در بعضی از آثار نوآوری‌هایی دیده می‌شود و این مساله باعث شد که جشنواره رنگ و روی خوبی پیدا کند.

داور هفتمین جشنواره سرو سیمین بیان کرد: آثاری که به جشنواره می‌رسند باید در سطح جشنواره باشند. البته جای برخی از آثار در جشنواره خالی است که امیدواریم در آینده همه رشته‌های صنایع دستی و هنرهای سنتی بتوانند در این فرصت به رقابت بپردازند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین 7) از 26 بهمن تا 4 اسفند 1401 (15 تا 23 فوریه 2023) در موزه ملی ایران برگزار شد.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت