در نخستین کارگاه آموزشی هفتمین جشنواره سرو سیمین؛ احمد الفارسی درباره توسعه کسب و کارها سخن گفت

29
0

احمد الفارسی؛ نایب رئیس صنایع دستی غرب آسیا از کشور عمان در نشست «چطور کسب و کارمان را توسعه دهیم؟»، به نقش کسب و کارهای متوسط پرداخت که نقش مهمی در اقتصاد هر کشوری ایفا می کنند.

به گزارش ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین 7)، «چطور کسب و کارمان را توسعه دهیم؟» عنوان کارگاه آموزشی بین المللی بود که پنجشنبه 27 بهمن 1401 در دومین روز از هفتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین 7) با همکاری شورای جهانی صنایع دستی برگزار شد.

احمد الفارسی در این کارگاه گفت: در کشور عمان در دو سال گذشته کسب و کارهای کوچک به دلیل ویروس کرونا تعطیل شدند و برخی افراد شغل خود را از دست دادند. به این دلیل که این افراد می‌خواستند کسب و کارهای خود را حفظ کنند، بحث خریدهای آنلاین مطرح شد.

نکته بعدی که وی به آن اشاره کرد، بحث مارکتینگ و بازاریابی بود که می تواند نقش مهمی در کسب و کارهای متوسط داشته باشد.

این مدرس بین المللی در حوزه صنایع دستی در ادامه بیان کرد: یک هنرمند جوان به خاطر عشق به کارش می تواند موفق شود. زندگی همواره با ریسک همراه است. شاید در آغاز راه به موفقیت دست نیابید، اما وقتی سختکوش باشید در نهایت پیروزی به دست می آورید.

هفتمین جشنواره بین المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین 7) از 26 بهمن تا 4 اسفند 1401 (15 تا 23 فوریه 2023 میلادی) در موزه ملی ایران در حال برگزاری است.

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت